View Single Post
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Om en type speed er god å skyte men dårlig å sniffe er det fordi speeden inneholder stoffer som ikke burde være der, og som ihvertfall ikke burde vært skutt inn i blodomløpet ditt! At det er pga høy% amfetamin er ihvertfall en umulighet, siden dette ville gjort den god å sniffe uavhengig av andre stoffer i miksen.
Vis hele sitatet...
Det kan som sagt også ha med andel fri base, hvis speeden etser på neseslimhinnene tas den nødvendigvis fortere opp enn om den ikke gjør det, derimot vil du få full effekt uansett om du skyter det. Hva som er "god pepper å skyte" er vel fryktelig subjektivt, ren amfetamin gir et rush i seg selv uten at den nødvendigvis trenger å være utbøffet (men ja, jeg vet den alltid er det). Det er lenge siden jeg holdt på med pepper, men jeg husker den gule dritten som var på markedet for 4-5 år siden og ga kløe og "instant-gnom", i det tilfelle er jeg ganske sikker på at det var biprodukter fra selve syntesen. Sånn sett er det en fordel at meth har tatt over, reaksjonen er renere med mye mindre biprodukter.

En ting kan vi i hvertfall være enige om, å skyte gatespeed fra ukjent dealer er å be om å bli dårlig...