View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dodecha, slutt å link til politi GLOBAL rapport. du tror politiet beslaglegger 50% av hasjen i Norge å tror det er en god kilde.
Å de tester ikke hasjen for ALT annet når de analyserer, det sier seg selv.
De tester for virkestoff, altså THC. Ikke random RC syntetisk cannabinoider. Det tar måneder å analysere ting i drapsaker å du sitter å tror de analyserer hasjen for andre ting, hva faen.

Kripos svarte jo selv på forumet her engang å sa de hadde beslaglagt hasj som ligner på hasj men ikke er hasj.
Glemte du det?
Vis hele sitatet...
Første setning i den første kripos rapporten jeg linker til:
Kripos’ narkotikastatistikk er en total nasjonal statistikk som inneholder både toll- og politibeslag.
Vis hele sitatet...
.
Hvor får du ideen at det er global statistikk?

Og hva mener du med at politiet beslaglegger 50% av hasjen? Hvordan i huleste skulle kripos vite hvor mye hasj som slippes igjennom? Jeg tror du leser feil og tallet betyr 50% av alle beslag er hasj.

Det er klart de ikke tester alt, men det de sier er at alle store beslag testes, derfor konklusjonen min om at det ikke skjer utblanding på stort nivå.

Du nevner dette med en kripos post, om jeg ikke husker feil er det angående en eldgammel rapport fra kripos som nevner gummi og henna som ble solgt som hasj, dette forekommer i sjeldne tilfeller, men har lite med poenget ditt å gjøre.

Du overser den største sprekken i teorien din: nå som syntetiske cannabinoider er like ulovlig som cannabis, som igjen betyr at de kommersielle produsentene nå har sluttet å lage stoffene, tilgjengeligheten har gått ned og prisene opp.
I tillegg har andel THC i beslag gått stødig oppover, så vi har faste bevis på at varene blir bedre og bedre.
Hvorfor skal man da styre rundt med å bruke tid og penger på å blande i syntetiske cannabinoider?

Diskusjonen er tydeligvis død, for du kommer med mange påstander men ingen kilder og avfeier anerkjent statistikk som vås, da kommer vi ikke særlig videre.
Sist endret av Dodecha; 18. september 2020 kl. 00:32.