View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hadde du lest hele setningen istedenfor bare deler av den, så ville du sett at jeg ba om kilder på det du sier om at 90% av all hasjen i landet er syntetisk
Men way to go med å overdramatisere.
Vis hele sitatet...
Du forstår jo ikke at når jeg skrev 90% tidligere i tråden, så skrev jeg ikke "av all hasj". Men du greier jo ikke lese hva folk skriver.
Så du bruker noe du misforsto tidligere i tråden og jeg svarte på, i ett senere svar siden du ikke har noe mer bait å si.

Jeg skrev i tråden fordi du sier du har testa hasjen, også sier du at du testet med
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
For det så brukte jeg en kombinasjon med flere ulike tester, noe jeg gjør uansett da det gir mer nøyaktig resultat for de fleste rusmidler.
Alphacat, CTK, IDT med fler.
Om alle testkittene tilsier at det ikke er syntetisk, så er det heller ikke syntetisk, men for all del.

Har mista tellinga på hvor mange ganger jeg har hørt folk si hasjen er syntetisk eller pensla fordi den enten er veldig potent eller fordi den ikke funker som forventa, i 99.99999% av tilfellene så er det ikke syntetisk eller pensla.
Vis hele sitatet...
Skriv hva du brukte for å teste det da? Det som startet det hele, men du finner jo på nye svar for vær gang noen caller deg out på dette.
"jeg testet med alphacat" eh nei siden de har ikke syntetisk test "jeg testet med mange forskjellige" ok hvorfor skrev du Alphacat først da? Virker som du finner på ting, gi link til testen du brukte.

Testene kan heller ikke oppdage alle mulige syntetiske cannabinoider, siden det finnes opp nye vært år.

Dodecha, slutt å link til politi GLOBAL rapport. du tror politiet beslaglegger 50% av hasjen i Norge å tror det er en god kilde.
Å de tester ikke hasjen for ALT annet når de analyserer, det sier seg selv.
De tester for virkestoff, altså THC. Ikke random RC syntetisk cannabinoider. Det tar måneder å analysere ting i drapsaker å du sitter å tror de analyserer hasjen for andre ting, hva faen.

Kripos svarte jo selv på forumet her engang å sa de hadde beslaglagt hasj som ligner på hasj men ikke er hasj.
Glemte du det?