View Single Post
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Dere som er sikre på at det er hasj med syntetiske cannabinoider innblanda, kan dere beskrive hvordan den oppleves? Lukt, smak, konsistens. Hvor lenge den funker, hvordan det føles(gjerne sammenlignet med troverdig ekte cannabis). Og evt hvordan folk reagerer når de røyker for mye. Dere virker veldig sikre, og jeg veit at markedet er annerledes nordover i landet så jeg er genuint nyskjerrig på folks erfaringer. Jeg er åpenbart blandt de skeptiske, men igjen markedet varierer og jeg kjenner det ikke.

En håndfull personlige erfaringer er verdt mer enn ti sider med bastante konklusjoner for meg ihvertfall.
Har en del erfaring med syntetiske cannabinoider og vanlige cannabinoider. Heldigvis lite erfaring med falsk hasj såvidt jeg vet, bare dårlige bønner og mishandla weed. Har som de fleste blittt lurt noen ganger.
Men ingen liker å bli lurt, så; educate me anonymous?
Personlige erfaringer og inntrykk er jo bare anekdoter, men med nok anekdoter så kan man danne seg et slags bilde.
Å skulle sjekke folks ghetto pass og teste street cred funker ikke side opp og side ned.
Sist endret av Bothrops; 17. september 2020 kl. 00:15.