View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, jeg har det fint, sitter ikke på forum å prøver overbevise om at syntetisk hasj ikke er vanlig.
Du sier siste gang du så syntetisk var i 2015 i pulverform, ja så flott for deg. Går du rundt til "randoms" å tester/prøver hasjen/weeden deres? Det gjør jeg! Siden jeg TROR ikke alle har syntetisk. Jeg vet det finnes mange steder i landet, så derfor sier jeg det finnes over hele Norge.

Viss du hadde litt peiling hadde du visst det ikke produseres nok GOD hasj til hele markedet i Europa. Derfor får du dårlig hasj med synt eller fake hasj med synt på gata å "lav rang" dealere. Som kun er ute etter å tjene penger, mange av disse folka røyker ikke sjøl(ikke deres varer ihveretfall), de dealer kun for penger.

Det finnes flere typer dealere, noen dealer på gata å ser aldri kunden igjen, noen dealer på darkweb å ser aldri kunden, noen dealer anonymt til faste folk(2 min deals få penga gi vare stikk), noen dealere er VENNLIGE å gir deg trekk på varene før du kjøper å informerer om at det finnes dårlige varer å du må ikke støtte de å heller kjøpe ekte vare.

Mesteparten av de jeg vet har dealt syntetisk/ folk som har fått syntetisk. har vært av gatedealere,darkweb å anonyme dealere siden du ser aldri kunden igjen som regel.
Noen hadde faktiskt reagert kraftig/drept personen(r) viss de fikk servert syntetisk uten å bli gjort oppmerksom på det, for å sette det på spissen.

Gidder ikke svare på mer bait, det er jo så sykt kult å påstå Norge har verdens beste kvalitet på narkotika.