View Single Post
Kilgore's Avatar
Trådstarter
47
Takk for det! Jeg tenker det er viktig å reflektere over disse tinga, særlig ettersom det er noe jeg gjør med et annet formål enn å ha det artig, først og fremt i alle fall. :-) Det er kanskje noe med alderen også, at man er mer opptatt av å ta veloverveide avgjørelser.
Vi har ikke tilgang på hytte, men vi har tilgang på usjenerte omgivelser i gangavstand hjemmefra. Jeg har slått fra meg tanken på å gjøre det hjemme, ettersom jeg tilbringer så mye tid her eller,s så er jeg redd jeg vil føle meg for innestengt og isolert.

Jeg har ikke tatt noen medisiner på flere år, rett og slett fordi det ikke funka for meg. Jeg har sobril liggende, men de risikerer vel helst å gå ut på dato før pakka er tom. Jeg liker rett og slett ikke den følelsen av å polstre både hue og verden inn for å ha det ok.

Takk for tips om mat! En kurant og sunn matpakke rett og slett, da!
Jeg har hørt litt diverse når det kommer til musikk, at for noen er det kjempeviktig, men lager nok noen spillelister just in case. Jeg pleide å høre mye på gammel prog (typ Yes og King Crimson), Pink Floyd og sånne ting, og lurer på om det i tilfelle kan funke. Tenker også at Hedningarna og Vardruna kan være greit å smekke inn i ei spilleliste. Eller kanskje noe så uforstyrrende som Eno og Fripp?! Jeg får se! Men jeg vil nok ha det i bakhånda.
Sist endret av Kilgore; 4. juli 2020 kl. 19:28.