View Single Post
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Hvis du er ute etter størrelse kan du gå til en psykolog. Nåla er ikke farlig. Du blir ikke stor på piller alene. Da ryker levra og nyrene lenge før.
Vis hele sitatet...
Aner virkelig ikke hva det er du prøver å formidle her.

Altså, jeg er 100% for advarsel på advarsel og moralprekner i alle steroidetrådene som dukker opp her inne og står for en stor andel av dem selv, men det er greit at du er edru når du prøver liksom.

Forklar hva du mener da - hvordan "større" blir du hvis du går til psykolog?
Mener du å få hjelp til en modningsprosess av et slag, og med det kvitte seg med den barnslige underliggende psykologiske faktoren som driver behovet for å bruke steroider? I så fall er jeg enig, det ville vært det beste for 90% av alle som bruker steroider.

Og hva skal liksom det bety at nåla ikke er farlig?
Fortell meg; hva tror du er mest skadelig av 50mg Trenbolone Acetate dagelig (som du refererer til som "nål") eller 50 mg Turinabol?

Er ikke sånn at nyrer og lever ikke får litt å slite med når du bruker injeksjonsbaserte steroider heller.

Og man kan bli ekte beist av orale steroider alene jo.
Er ikke optimalt kanskje, og ikke noe jeg selv ville anbefalt, men det er ikke umulig.

Problemet med alle disse steroide-trådene er at det er så mange huer med bro-science rennende ut av ørene som absolutt skal mene noe.
Hvem vet, kanskje det bare er steroide-fanatikere med svidde toppetasjer som skriver i disse trådene?
Poenget er at det er viktig at så mye god og rett informasjon som mulig kommer ut om et såpass alvorlig tema, til alle de som måtte sitte å lese her inne, og ikke piss som har vandret fra Ole-Bole til Lars på 17 i garderoben.

Jeg håper folk som følger med på tråden(e) og fremtidige interesserte klarer å luke ut hvem som er verdt å høre på her inne og ikke. Ikke kast dere på det første svaret som skulle dukke opp.
Be safe you guys.