View Single Post
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Hvis det du skriver stemmer, så har du vært helt latterlig heldig i ditt første møte med ordensmakten. At du ikke mister lappen er i seg selv et lite under, men at du faktisk får den tilbake er simpelthen helt ellevilt! Hvor i landet var dette?

Det kan selvsagt hende at saken ikke er lagt i bero enda og det kan fortsatt skje en utvikling. Men utifra politiets handling sålangt i det du forteller virker det nesten som om du rett og slett slapp unna. Du burde prise deg lykkelig, slutte å blande bilkjøring med rusbruk - og levere inn en Lottokupong i helgen.
Vis hele sitatet...
Takker for svar! Det skjedde på romerike. Syns selv det er mistenksomt hvor heldig jeg er. Skal derimot nevnes, at jeg fikk en liten ekstra omgang da jeg skulle hente lappen. Hadde ikke sovet hele natten, og så ut som et vrak, trodde jo jeg skulle i rettsmøte. Kommer til politistasjonen og forklarer damen i skranken situasjonen. Hun forsvinner med legitimasjonen min, og jeg blir ventende en halv time. Da hun kommer tilbake med lappen, kommer det plutselig tre uniformerte politifolk. De tar meg til siden, stiller masse spørsmål og tar edruelighetstester. Jeg var klin edru, men dama i skranken syntes tydeligvis jeg så rusa ut. Ble tatt med ned til glattcellene og måtte avgi urinprøve. Den var negativ, har sluttet helt med damping, og kommer aldri til å kjøre påvirket igjen.


Liten edit bonus; er fortsatt i prøvetiden på førerkortet mitt
Sist endret av Klmongpqrus; 25. november 2019 kl. 01:06.