View Single Post
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
766
Så så så. Slapp av. Fint at random prøver å holde rkyte vores åpent.

Regner med de må behandle kildene sine forisnrig så tviler på de kommer til å fortelle hvor de fant vitnet til historien....

Men enig i bullshitt at dette ikke var dummeste stedet å lete

Hadde jeg ikke vært pasifistisk innstillit hadde jeg sikkert hatt sånne tanker selv, men pga oppveksten min ble vold uaktuelt for min del.

Men forstår og er ganske sikker på det er flere her som har tenkt tanken. Ganske bro al tanke å leke med.

Problemet med forum og vitner på slike tv serier føler jeg at mange av de som blir med på det ønsker og søker oppmerksomhet.

Npr redaksjonen har brukt masse tid på historien er det akkurat som de hjelper vitnet til å pynte på historien så det ikke ser Fake ut.


Er forskjell på åha sånne tanker og det å ha muligheten til å fullføre det og ha gått inn i planleggingsfasen av en slik plan.

Regner med den personen som har meldt seg er laaaassngt unna å finne på noe sånt... Men man veit aldri.


Npr en tv serie søker på den måten etter hvem som helst som kan si "jada det er meg" må de få veldig mange useriøse personer som bare vil bli vist på tv.

Men det er min følelse rundt de tv seriene. De sol er veldig seriøse og som virkelig er kriminelle og har mye og tape ville aldri turt å stille opp på sånt...