View Single Post
Sitat av tvdokumentar Vis innlegg
Hei, random67489.
Takk for forespørselen. Selvsagt har du rett i mye av det du sier. Og det kan være et skudd i blinde, no pun intended. Freak er langt i fra ikke den eneste plassen vi forespør, men her er det jo litt som å lete etter nåla i høystakken. Og slik er det jo i alle andre forum der ute også. De aller fleste er kanskje ikke helt A4, men likevel er det et kvantesprang til den eller de vi leter etter. For de finnes jo der ute. Dessverre. Og de vil vi prøve å forstå.
Vis hele sitatet...

Helt ærlig tror jeg ikke du finner det du søker her. Det er rett og slett ikke den type forum, og den type menneske du søker tror jeg ikke henger her. Selv om nok noen av brukerne her har opplevd både mye urett og har måttet kjempe mot systemet mer enn en gang så tror jeg du ser det selv ganske fort om du leser noen tråder her. Brukerne her er ikke de "som klikker og blir drapsmenn", det er nok mer at mange blir selvdestruktive eller følger selvdestruktive mønster når livet blir for vanskelig. Det er såvidt jeg vet ingen sammenheng mellom å ha opplevd urett og dritt i store deler av livet og det å gripe til våpen eller tro at våpenbruk vil rette opp noe av det som har gått galt. Eller sagt på en annen måte, de aller aller fleste som sliter blir ikke drapsmenn. Så da er det kanskje andre faktorer og personlighetstrekk som er mer avgjørende for utfallet enn at folk sliter?

Så selv om vi kanskje ikke helt A4 her, så er vi ikke en gjeng destruktive psykopater som går rundt med hevntanker eller ønsker om å straffe verden eller mer eller mindre tilfeldige personer gjennom å gripe til våpen. Du er på feil plass rett og slett.

Spørs nok om ikke du bør forsøke å finne det du søker på deep web el dark web.

Sitat av bullshit.. Vis innlegg
Til dere 2 over, vil ikke en eventuell kandidat avkrefte eller bekrefte hvordan han oppfatter situasjonen som fikk han inn på disse tankene? Var da voldsomt til surmuling for ett veldig aktuelt tema i mine øyne. Incel miljøet er stort i Norge og flere personer der har ihvertfall vært inne på tanker som dette utifra det man kan lese disse diskutere. Har ikke hørt om tilsvarende miljø på kvinnefronten der det diskuteres hevn mot samfunnet, de som lykkes osv.

Nå var det ikke om Norge var spesielt godt stilt ifht. antall drap som skulle diskuteres. Flere og flere går til psykolog. Flere debuterer senere seksuelt, antall uføretrygdede øker. Vil si utifra noe av dette kan man si at det finnes flere som sliter i det samfunnet vi har idag, selv om kanskje det meste peker i poisitv retning ifht. økonomisk frihet osv. så er det flere grunnleggende behov her i livet enn mat og materielle ting.

Du spør om en overvekt av menn bedriver skoleskytinger i Norge, meg bekjent finnes det ingen, trådstarter spør etter folk som har vurdert slike handlinger. Går trådstarter langt i å antyde at grunnen til skoleskytinger som ikke finnes er samfunnet vi har utviklet? Vil ikke trådstarter prøve å finne ut hva og hvor dersom denne frustrasjonen finnes hos menn stammer fra? Snakk om å gjøre seg kverulant og vanskelig.
Vis hele sitatet...
At mennesker sliter er ingen nyhet. Slik har det vært i årevis. I tidligere tider ble det boms og fylliker av de. Nå idag er det litt flere valgmuligheter, bedre sikkerhetsnett og mer hjelp å få fra fagfolk.

Er det flere som sliter idag? Det er jo slett ikke sikkert, kanskje er vi blitt flinkere på nå frem til de som sliter, slik at de får den hjelpen de trenger? Kanskje avdekkes slikt tidligere og kanskje blir flere tilbakeført til samfunnet - fordi flere får den hjelpen de trenger og ikke ender "boms og fylliker utenfor kroen".

Kjenner ikke Incel bortsett fra lettbente artikler i aviser. Men at noen føler seg utestengt fra partnerskap pga selvbildet, kroppsfasong eller manglende høyde, skjeve tenner eller tynne ben fører ikke nødvendigvis til vold eller utagerende adferd. Nå vet jeg ikke hva som skjer på incel scenen. Kanskje er det slik at brukerne der hisser hverandre opp og driver hverandre mot stupet framfor å forsøke å hjelpe og bygge hverandre opp. Men da er vel incel heller enn freak en arena ts burde oppsøke?
Sist endret av random67489; 25. juni 2019 kl. 13:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.