View Single Post
Sitat av bullshit.. Vis innlegg
Til dere 2 over, vil ikke en eventuell kandidat avkrefte eller bekrefte hvordan han oppfatter situasjonen som fikk han inn på disse tankene? Var da voldsomt til surmuling for ett veldig aktuelt tema i mine øyne. Incel miljøet er stort i Norge og flere personer der har ihvertfall vært inne på tanker som dette utifra det man kan lese disse diskutere. Har ikke hørt om tilsvarende miljø på kvinnefronten der det diskuteres hevn mot samfunnet, de som lykkes osv.

Nå var det ikke om Norge var spesielt godt stilt ifht. antall drap som skulle diskuteres. Flere og flere går til psykolog. Flere debuterer senere seksuelt, antall uføretrygdede øker. Vil si utifra noe av dette kan man si at det finnes flere som sliter i det samfunnet vi har idag, selv om kanskje det meste peker i poisitv retning ifht. økonomisk frihet osv. så er det flere grunnleggende behov her i livet enn mat og materielle ting.

Du spør om en overvekt av menn bedriver skoleskytinger i Norge, meg bekjent finnes det ingen, trådstarter spør etter folk som har vurdert slike handlinger. Går trådstarter langt i å antyde at grunnen til skoleskytinger som ikke finnes er samfunnet vi har utviklet? Vil ikke trådstarter prøve å finne ut hva og hvor dersom denne frustrasjonen finnes hos menn stammer fra? Snakk om å gjøre seg kverulant og vanskelig.
Vis hele sitatet...
Det kan hende jeg har feiltolket litt, at serien kanskje handler om utenforskap og skoleskytinger kan bli resultatet og ikke at serien handler om skoleskytinger alene. Men jeg mener allikevel at det virker som at det legges litt føringer for hva slags resultat de ønsker å ende opp med.