Tråd: Apple med G5.
View Single Post
Forspranget som Apple alltid har hatt( i form av intuitivitet ) kan nå øke enormt, da Apple ikke lenger utvikler et eget operativsystem, men kun en GUI med relaterte applikasjoner. Aqua er en Windowmanager, Finder( Jaguar / Panther ) tilsvarer på mange måter GNOME/KDE.

I realititen skulle MacOS X hete MacBSD, men det var vel det der med Steve Jobs og hans "Reality Distortion Field."

Opprinnelig postet av xbyte
alt for dyr, hadde den vært billig hadde jeg nok kanskje kjøpt mac, men jeg tror ikke det er aktuellt med dagens priser.
Vis hele sitatet...
Hva er dyrt med boksen? Å ha den til hjemmebruk?
For meg er det et verktøy og at man betaler for et godt verktøy er det vel ikke noe galt i.

Jeg har bestilt én stk 2x 2GHz

Den kommer standard med alle pluggene jeg noen gang kunne tenke meg å bestille kort til i en PC, bl a optisk fiber både inn og ut... et must for AC-3 den kommer med 8GB minne(opsjon), snasent for å modellere i.

Jeg har selv 3 stk 2x AMD Athlon 1800 Linux bokser med pov-ray til rendering.

Det mest sinssyke her er man må ha 16 stk av de vasseste dual G4ene for å komme inter pares med 1 stk 2x 2GHz G5

Opprinnelig postet av dj1nn
En annen sak som også imponerte litt er holdningen til mac her på forumet. Det vanligeste svarene jeg får når jeg nevner mac er -for noe dritt, mac suger....og det er fra folk som aldrig rørt en mac eller folk som prøvd en for ca. 10 år siden.

Bruker selv pc, men jeg har veldig lyst på en mac
Vis hele sitatet...
Nå må du lære deg å avsløre svinet på møkka den ruller seg i,
det er forskjell på:
1) Den dama er nok god i senga (Et ønske)
2) Hu' pulte dritten a' meg (En erfaring)
Sist endret av fxxked; 25. juni 2003 kl. 16:30.