View Single Post
Sitat av why_not Vis innlegg
som nevnt over, nei jeg tror ikke det var innbilning men utelukker det ikke. Utelukker du helt at telepati kan skje?

Det er noe som har skjedd meg 1 gang og jeg ville fortelle den historien. nei, jeg går ikke å tror at folk kan lese tankene mine.

Det har aldri gått så bra med meg psykisk som det gjør nå på 18 år. har ikke jobbet på snart 5 år men begynner i 100% stilling til neste uke. skal jeg dra til legen å si det? men legge til at; en på freak synes det høres ut som jeg har psykosesymptomer og at jeg det snart klikker helt for meg. jeg trenger masse piller!
Vis hele sitatet...
Ja, jeg utelukker vel egentlig helt det. Det er faktisk et fenomen som burde være enkelt å påvise og som er blitt forsøkt påvist oppigjennom historien. Når det er sagt så har jeg hørt mer overbevisende paranormale historier enn disse rusopplevelsene dine. Sorry.

Hvis du ikke går rundt og tror at folk vet hemmelige ting om deg er det bra, men det var nå det du skrev over her da. Og du lurer vel litt, siden du spør her om det er mulig.

Å gå til legen et bare et velment råd, da jeg har en del erfaring med psykotiske og synes det du beskriver er urovekkende. At man er fullt fungerende i jobb når symptomene starter er ikke noe unormalt. Du trenger ikke å henvise til meg for tolkning av symptomer, du kan jo google psykose og se hva som dukker opp. Tankelesing er en "klassiker" innen vrangforestillinger.

Sitat av wackwrack Vis innlegg
. Derimot liker jeg å tro jeg at vi i et meditativt mindset er veldig vare for vibbene rundt oss, altså kroppsspråk, utstråling, ansiktsuttrykk, handlinger osv. Jeg kaller det å være på samme bølgelengde, dvs at man sender ut samme frekvens som vedkommende man "leser tankene" til.

Vet at dette er veldig vagt og at jeg har vanskeligheter med å forklare fenomenet på noen logisk måte, men å benekte at vi ikke er connected med hverandre og det rundt oss på et dypere plan, vil jeg si er naivt.

Du kan altså ikke høre personens tanker i ditt eget hode, men du kan i visse tilfeller føle det på deg.
Vis hele sitatet...
Ganske vagt ja... hvis du mener det billedlig så kalles det vel noe sånt som nonverbal kommunikasjon og er ikke kontroversielt i det hele tatt. Hvis det er fysiske ting du snakker om når du bruker ord som bølgelengde, vibber, frekvens, connected på dypere plan, så begynner det å høres ganske kvasivitenskaplig ut.
Sist endret av entropi; 15. juni 2016 kl. 11:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.