View Single Post
Sitat av newuser Vis innlegg
Det er godt kjent at freaks moderator-team er blodrødt når det kommer til politikk. Du skal trå svært varsomt, og selv saklige og gode innlegg blir slettet hvis det støter den venstreradikale følelsene/synspunktet til en av moderatorene.
Vis hele sitatet...
Det kan jeg jo enkelt avkrefte uten å snakke for noen andre enn meg selv. Jeg er ikke i nærheten av å være blodrød eller venstreradikal. Ikke har jeg inntrykk av at det er en tendens blant de andre heller.

Sitat av Hasjclowny Vis innlegg
Når lærer mann at passiv-aggressive smilefjes etter å ha antydet at noen ikke er i stand til å skjønne det du sier som god oppførsel til etterfølgelse? Fireårsalderen? For dumme lille meg kan det jo nesten virke litt småfrekt å komme med noe sånt. For jeg antar jo at du ikke bare stiller krav til oppførselen til andre og faktisk etterlever kravene til god oppførsel selv?
Vis hele sitatet...
Dette fremstår som kverulerende og tilgjort hårsårt. Du har alltid et valg mellom å dra diskusjonen mot det saklige eller å dra den mot det usaklige, og her synes jeg du har valgt feil.

Når det gjelder det faktiske poenget ditt blir det i min mening litt for meta, og i beste fall enn finurlig betraktning mer enn et praktisk poeng. Ja, det er i en del tilfeller en subjektiv vurdering hvorvidt noe er dårlig argumentasjon eller ikke. Det er ofte skjønn involvert. Likevel er det å slette et innlegg på grunn av dårlig argumentasjon ikke det samme som å slette et innlegg på grunn av meningene som fremmes.