View Single Post
Sitat av UrbanFreak86 Vis innlegg
Så du bruker hersketeknikk (presisering av orddelingsfeil) for å kneble meningsmotstandere.
Dette med at jeg har " fullkommen immunitet mot enhver form for argumentasjon " vil jeg gjerne se et eksempel på, hentet fra denne tråden?

I følge deg så er det uredelig å komme med fakta.
Hvis det er sånne "holdninger" til debatt som du innehar, som en blir møtt med ved uenighet med venstresiden, så forstår jeg godt hvorfor høyreekstremisme er i kraftig fremvekst i europa.
Selv om at jeg aldri vil forstå fristelsen til ekstremisme, uavhengig av politisk orientering.

Du svarer ikke på mitt innlegg, basert på det så tolker jeg det slik at du er enig med venstre partiene i Trondhjem, om å forby "ikke politiske korrekte taler/utsagn/sitater" ?
Vis hele sitatet...


Du har foreksempel ikke adressert tolleranseparadokset eller i imøtegått argumentasjonen til dine meningsmotstandere på en redelig måte, utelatt å ta rasisme med i beregningen, og generelt argumentert akkurat sånn som jeg ville ha forutsett at du gjorde. Nå kan ikke jeg snakke for Robhol personlig, men jeg vil tippe vi er ganske på nett, all den tid han kom meg i forkjøpet her. det vil si, det er helt greit å ha rasistiske holdninger, også å ytre dem, men det de gjør her er bare å ikke gi Sian en ropert. De som er i mot dette i 2020 følger rett og slett ikke med eller har holdninger som er tvilsomme selv. Hvilket tar meg til det neste jeg skulle si.

Høyreekstremister har den standingen i Europa den har i dag fordi vi har legitimert meningene deres i altfor stor grad, en tanke som her i Norge f.eks. oppsto etter 22. Juli, at selv upopulære meninger til de som ellers ikke føler de blir hørt skal fram i lyset, jeg var selv enig i det faktisk. Jeg var også enig i 2015, men i 2020? Not so much. deres meninger har en pris for veldig mange andre, og eraen av fake news og alternative fakta har gitt de en ganske stygg slagside. Selv Resett fikk altfor mye sendetid på NRK. Så for å slutte der jeg starta, men det du vil, men er du en rasist og en homofob bør du ikke bli overraska over at en del ikke gidder å "gi deg roperten din", som en over så fint sa det.