View Single Post
At man i noen vestlige demokratiske land kan bli dømt for injurie ved å legge frem f.eks en påstand om at det biologisk er en forskjell på menn og kvinner og at mtf transpersonen i idretten drar nytte av dette og får en urettferdig fordel, er helt bak mål.
Vis hele sitatet...
Kan du vise til et faktisk tilfelle av at noen er blitt straffeforfulgt for dette (og bare dette)?

Eller at man skal påsta at absolutt alle mennesker uavhengig av sosio-kulturell bakgrunn, etnisitet, religion, kultur og DNA/etnisitet har 100% det samme utgangspunktet og er 100% like.
Vis hele sitatet...
Kan du vise til en eneste person som faktisk mener dette? En eneste en?

Har man noen som helst invendinger mot det verdensbilledet som blir presentert av demagogene i kultur, politikk og media ler folk det bort som 'konspirasjoner' eller lignende, uten engang å kikke på muligheten for at ting kan være annerledes enn de tror.
Vis hele sitatet...
Vel, jeg ler ikke av deg, men jeg betviler på det sterkeste at du kan stå inne for dine svært så bombastiske påstander. Det faktum at jeg utfordrer deg, åpen for at jeg selvsagt kan ta feil, istedenfor å le motbeviser vel greit den tredje påstanden?