View Single Post
All about the money
JaxMackey@420's Avatar
34
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Det er ingen garanti for at det er han som har skrevet det, selv om det er hans facebook profil. I slike tilfeller brukes dette mot anklagede for å få han til å selv innrømme handlingen, ikke som bevis i seg selv.
Vis hele sitatet...
Jeg opplevde og bli tatt for narko etter facebook meldinger som hadde blitt sendt til meg, dette var i 2009, altså ''tidlig'' i 'fb ærenan.

Da er tulling skreiv over chatten og spurte om og få kjøpe hasj, rett ut hasg..
Han prøvde ikke engang skjule det med, smoke, tjall, noe godt, rev, ja men nok om det..

Så politiet dukket opp hos meg da og fant ingenting, ettersom selvom jeg bare var 21 dengang, så hadde jeg nok erfaring med både politiet og litt av hvert..

Alltid uskyldig off course...

'Men da rettsaken kom ioo ettter rundt 9-10 mnd, så blei jeg kalt inn til vitne og forklarte meg bare med at jeg ikke skjønte hva han mente når han skreiv det han skreiv, derfor svarte jeg ikke...

Og han innrømte jo alt uten og direkte tyste på meg, han sa hadde srkivd til feil ''Hans''-

Men det var ikke alt de fant i innboksen hans, hadde mye narko og kriiminelle samtaler som ble visst på prosjektor i rettsaken, men andre krimienelle der kodene mellom dem brukt i samtalene var intetværende..

Men han slapp unna akkurat de dommene som gjaldt FB kjøp/Salg av nafko, pga de kunne ikke bevise at HAN da og da hadde sitti på den og den pc'n og vice versa med de han hadde pratet med...

Men nå er dette 5 år siden, Så jeg vill vært JÆVLIG forsiktig den dag idag.. folk legger jo ut ALT på FB, og er sinnnsykt lett for hver enkelt person med bittelitt Pc kunnskaper og hvertfall hvis man er innenfor Politi, staten, OSV
¨
Så jeg har ikke FB lengre, og er mye lykkeligere uten også faktisk.