Tråd: Rivortril?
View Single Post
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
Jeg drakk alkahol og tok meg en joint, så spiste jeg 3-5 stk rivotril, husker bare at jeg spiste 3, men alle 5 var borte, så er ikke sikker, dagen etter kom jeg til meg selv baki bilen min, dette var på vinteren så jeg våknet av at kroppen min skalv, gikk inn til meg selv og var helt døsig, sov videre og hadde etter skjelvninger hele dagen... jeg hadde ikke kjørt bilen da jeg bestandig gir nøklene til fatter når jeg skal feste, så flaks var det siden jeg ikke veit hva jeg hadde tenkt til når jeg satt meg i bilen, dette var første og siste gang jeg tok Rivotril
Vis hele sitatet...
Her har du jo også blannet fler typer rusmidler .. Alkohol, joing og clonezepam.
Effekten av Clonezepam(rivotril) alene, er det at du har en periode på 4-5 timer hvor du ikke helt husker hva du gjør, og er avslappet i mange timer etterpå.

Når du har blannet effekt med alkohol, som kan ha skylden i mye dumt ene og alene, samt en joint, kan det nok være dette som gjorde at du havnet i baksetet av bilen.

Sier ikke helt sikkert at du ikke kunne gjort noe dumt med clonezepam alene, men jeg vil tro at alkoholen etc var noen viktige faktorer.

EDIT: Dere kan jo også ta en tiitt på Den store benzodiazepin-tråden
Sist endret av Tempus; 4. mars 2011 kl. 11:42.