View Single Post
Sitat av lanze
haha, det er gøy når en 17åring føler seg så voksen at han må påpeke hvor ung en 15 år gammel gutt er.
Innleggene til Seidel preges av ett veldig sterkt behov for å bevise sin (misforståtte?) mandighet.
Vist han ikke bare prøver å provosere synes jeg synd på han, og jeg vedder ganske så mye på at han enda har mopedbart.
Vis hele sitatet...
Haha... nei grunnen var vel egentlig at han fremstod som en klassisk altvitende fjortis som egentlig bare mener det andre mener. Poenget mitt var bare at det er helt latterlig å basere slike utsagn på at noen ikke har medligenhet for dyr. Og hvorfor skal du synes synd på meg, jeg lider da ikke av noe. Kan du forklare meg hva som er så mandig med å ikke ha medfølelse for dyr? Det er nå min mening ser ikke hva som er galt i det. Jeg sitter ikke og kritiserer deg fordi du bryter ut i tårer når du ser andre sløye en fisk. Jeg spiser med glede kjøtt og har ingen dårlig samvittighet for det. Det er det ikke særlig mange andre som har det heller vil jeg tro. Og mopedbart har jeg ikke, siden jeg e flink å barbere meg.
Sist endret av Seidel Guten; 15. desember 2007 kl. 00:52.