View Single Post
Sitat av HerAnt Vis innlegg
Prøvde å legge linken til kilden men den ble av en eller annen grunn slettet

Prøver igjen: https://tass.com/world/1409969/amp
Vis hele sitatet...
Greit nok at engelsk ikke er vårt førstespråk, men

Belgium has come out in favor of the EU terminating visa issuance to all Russians, even students, workers and tourists, Secretary of State for Asylum and Migration Sammy Mahdi told Reuters on Thursday.

"Russia's reckless attack forces us to be careful with Russians who want to come to Belgium. At the moment, Russians are not welcome here, a general visa ban for Russians should not be a taboo," Mahdi said, adding that should affect both short-and long-term stays.

Belgian Prime Minister Alexander de Croo did not comment on this. On Tuesday, de Croo is due to meet with leaders of other EU countries to discuss the expansion of sanctions against Russia.
Vis hele sitatet...
Betyr ikke i nærheten av det du sier her:
Sitat av HerAnt Vis innlegg
Jeg hørte at noen av Nato-sanksjonene vil føre til at russiske statsborgere ikke får lov til å fortsette å jobbe i de ulike NATO-landene. Hvorfor i all verden skulle dette skade Putin eller Russland for den saks skyld..
Vis hele sitatet...
Jeg skal faktisk gidde å gi deg kortversjonen på norsk: Ministeren for asyl og innvandring sier at Belgia ikke vil ha inn russere i EU etter aggresjonen i Ukraina. Belgias statsminister har ikke uttalt seg.

Hvor i alle dager du får inn NATO-sanksjoner, aner jeg ikke. Troll hardere, ta engelsktimer eller les dine egne kilder - ditt valg.

Reuters-artikkelen som russisk propaganda henviser til finnes her.
Sist endret av Xasma; 24. februar 2022 kl. 21:01.