View Single Post
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Du dukker opp i kvar jævla tråd om covid. Med dei samme fordømte spørsmåla, og får identiske svar. Du innrømmer åpent at du ikkje har overfladisk forståelse av statistikk eller medisin.

Du har fått informasjonen. Du lukker auga og spør igjen.

Det er ikkje forsøk på debatt. Det er sea lioning. Det er ikkje interessant, det er lett gjennomskueleg.
Vis hele sitatet...
Spar meg for hersketeknikker Vidarlo, eller tull eller hva nå en skal kalle det. Jeg spør fordi dere klarer ikke gi et ordentlig svar. Det er ikke et svar bare fordi du mener det er er svar. Når vi begynte "diskusjonen" så sa jeg at tredje dose kommer nok og det ble avfeid, samt at vaksinen har lite effekt på smitte. Begge deler hadde jeg helt rett på. Eller mener du at smittetallene er bare uvaksinerte tross land med både tre og fire doser satt og enda er de høy. Selv FHI og andre forskere har utalt seg om nytteverdien av dose tre for yngre. Og bieffekter av vaksinen er også et problem i forhold til hvor mange ganger en blir nødt å ta den. Om du enda i fullt alvor mener at vaksinene nødvendig å ta flere doser av for de som er normalt frisk, så lurer jeg på om det ignoreres med vilje nytteverdien i det. Vaksinen slutter også å fungere etter noen måneder som er grunnen til at dose etter dose er nødvendig.

Med eller uten to doser og nornalt immunforsvar er du særdeles godt beskyttet. Dette faktumet kan faktisk ikke bestrides på nåværende tidspunkt. Det burde ikke anses som merkelig å diskutere hva nytteverdien er i å ta vaksine flere ganger om du ikke er sykelig overvektig eller svært syk fra før av. Når grunnen til at den tas er hovedsaklig å redusere sjangsen for å daue. Vi vet også mange har blitt lagt inn med covid og ikke som resultat av covid. Samme gjelder også dødsfall.
Sist endret av Quakecry; 14. januar 2022 kl. 17:36.