View Single Post
Sitat av Not Normal Vis innlegg
Jeg lurer altså på; hvordan urinerer dere andre gutter for å unngå sprut fra doskålen? Personlig så forsøker jeg gjerne å urinere på kantene, altså utenom selve "dammen" i midten. Dette fungerer fint på enkelte skåler, andre ikke. Dessverre så hender det at når jeg sikter på vannet så pleier det som regel å backfire. Dette slipper jeg heldigvis å oppleve hjemme da vi har en ganske dyp skål (skriver dette i tilfelle dama leser denne tråden, heh). Er det noen spesielle teknikker jeg kan forsøke, typ stå litt lenger unna, bøye meg ned, opp, hoppe, danse, osv? Kanskje urinere oftere for å unngå så stort trykk?
Vis hele sitatet...
Nå fikk jeg et intenst, urealistisk håp om at du er han i kollektivet mitt som pisser på gulvet hver dag, og ønsker å forbedre deg....
Sitat av Not Normal Vis innlegg
Tørker selvfølgelig alltid opp det som spruter på kanter og gulv
Vis hele sitatet...
Ikke det, nei... Var for godt til å være sant

On topic:
På alle rene toalett, så sitter jeg. Alltid.
På utesteder, eller hjemme hos urenslige griser, hvor toalettet stort sett er nedpisset uansett, så står jeg. Men jeg sikter på porselenet helt ned mot vannoverflaten. Det lager nok ikke så dominant, maskulin lyd, nei, men det er utrolig treffsikkert. Er ikke mange urinmolekyler jeg bidrar med utenfor skålen, og det er jeg stolt av.
Fatter ikke hvordan folk klarer å bomme så j*vlig...
Sist endret av MatFot; 5. november 2020 kl. 00:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.