View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sliter veldig med dette selv. Ble forelsket i behandler/miljøterapeut i avrusning. Da en medpasient oppdaget dette, lagde hen en stor sak av dette og det ble gjort "tiltak" for meg og jeg fikk ikke snakke med behandler/mt i det hele tatt. Men hen var på jobb 5 dager i uka, og jeg måtte til slutt bytte behandlingssted. Jeg har siden slitt ekstra fordi saken ble behandla på en så jævlig måte. Jeg har enda sterke følelser for behandler/mt og drikker og har det vondt enda...
noen som har opplevd tilsvarende?
Vis hele sitatet...
Det skjer veldig ofte at behandlere og annet personale ikke klarer å sette tydelige nok grenser for hva som er innafor.
I rusbehandling så er det en del mannfolk som ikke har fått oppmerksomhet fra en pen dame før og de ender opp med å misforstå hele situasjonen. Dette er jobben deres!
De har betalt for å sitte der med deg, lytte på det du sier og være hyggelige. Det er derfor du kan sitte der å prate om hva enn det måtte være og allikevel få all verdens oppmerksomhet…

Det er litt dumt, som du selv har opplevd. Det har jo ødelagt hele behandlingen din, men samtidig så må du(og andre) skjønne at det er ikke flørting bare man er litt hyggelig, spesielt ikke når det er det som er jobben deres.