View Single Post
eh jeg gidder ikke engang quote alle setningene her men hadde ikke metallica godt av bob rock fordi han gjorde dem til 90 tallets største band? tror du metallia ville vært foruten black album med bob rock?
Vis hele sitatet...
Har det noe å si om de ble 90 tallets største band, som jeg sa isted Black album var greit nok, men det som kom etterpå. Britney Spears selger også mye plater, det trenger ikke å være bra fordet.

Om Metallica ville vært noe uten Bob Rock, vel, de var et fremragende metalband. Så de var noe før Bob Rock, men de har desverre ikke vært så mye å skryte av etter Bob Rock .

du skjønner godt hva jeg mente,ossen i helvete vet du at FANSEN vil høre sangene fra den perioden? du vet vel ikke hva slags sanger majoriteten vil høre. Dessuten er det en grunn til at det selges 10000 black album kopier i uka.
Vis hele sitatet...
vel, det er vel ingen hemmelighet, de fleste metallica fans har de gamle albumene som favoritter, bortsett fra fjortissene da. Sjekk ut diskusjonsforum rundt om på nettet (og i real-life ), og du vil se trenden(f.eks metallica.com sitt diskusjonforum.)
Eller bare se konsert DVD`en Cunning Stunts, på slutten kaster de ut et par trommestikker og plekter og sier godkveld. Men selvfølgelig bare bøffer de... Så sier James "Did we forget to play some of our songs", "what do you want to hear?". Da skriker publikum klart og tydelig "MASTER"...
Og midt i konserten når Metallica sier at de skal spille noen sanger fra de Kill\Ride, publikumet er plutselig litt mer med da.
Så det er ingen hemmelighet.

Black album selger fordi det er den platen som ligger midt mellom de to forskjellige versjonene av metallica, hard\soft... derfor er det musikalske innholdet på platen lettere tilgjengelig, og begge parter kan like det.