View Single Post
Jeg er dame, og smykker (tidløse gullsmykker helst) er alltid på ønskelista. Gjerne noe jeg kan gå med til daglig. Nå er det jo ikke alle damer som liker å gå med smykker, men det er ihvertfall noe som varer, som ikke tar stor plass, man kan bytte det dersom det ikke er helt den stilen man ønsker, man trenger ikke ha det framme/henge på veggen bare for syns skyld. Jeg har flere smykker jeg har fått fra min mann og jeg er veldig glad i dem. Gavekort på opplevelser er også fint. Personlig ville jeg hatet å få et strikkhopp i gave - men det fins selvsagt mange mennesker som liker den type utfordringer... lappene med grunner til at man elsker personen er en veldig fin ide, men jeg ville absolutt droppet hundrelappene da jeg ihvertfall ville følt at det hadde vært litt sånn lettvint «kjøper velvilje og håper på sex»-metode. Mulig det er vanskelig for noen å se forskjellen, men det hadde vært bedre å få små ting med lapper med grunnene på: feks «jeg elsker at du er mye tøffere enn meg og holder meg i hånda når vi ser skrekkfilmer på kino, og derfor inviterer jeg deg med på kinokveld med så mye kinogodt du vil ha, på søndag» og «Jeg elsker deg og du har stjålet mitt hjerte, og som symbol får du et par hjerteformede øredobber», eller «jeg er så stolt av den jobben du gjør, og jeg vet at du iblant kan bli sliten, derfor får du et gavekort på aromaterapi». Det ligger mye mer omtanke bak hvis du klarer å pønske ut noe sånt.