Tråd: Sex!
View Single Post
Qon
Praise the Most High
Qon's Avatar
158
Sitat av Sinken Vis innlegg
Tja, kan være enig at i forhold til snittet så er det nok ganske lave tall, men å bruke ordet "flaut" får han bare til å fremstå som "Se på meg da, puler masse bitches hver helg, haha, så sykt flaut for deg som ikke har all sexen med alle damene som bare sikkkkler over deg da lol". Høres barnslig og relativt irrelevant ut. Tror det er det Mr. Anonym sikter til
Vis hele sitatet...
Jeg sier ikke at det er flaut, prøvde bare å oppklare misforståelsen. Rundstykke mente ikke nødvendigvis 6 sexpartnere men 6 knull. Du kan jo ha pult den samme 1000 ganger og prøvd alt, og likevel ha pult færre personer enn trådstarter.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er vel enda ikke flaut? Man blir ikke akkurat et dårligere eller kjipere menneske av at man har lite sex.
Vis hele sitatet...
Det er ikke jeg som dømmer. Jeg sier ikke at han er dårligere eller kjipere av den grunn, men jeg tror det er lavere enn gjennomsnittet. Om man skal bry seg om gjennomsnittet er jo en annen sak. Jeg kjenner folk som har pult mindre og jeg dømmer ikke dem, men jeg tror ikke man skal undervurdere å få sine seksuelle behov tilfredstilt.

Spør dere meg er det viktigste at hver enkelt er fornøyd med sitt sexliv.