Tråd: Sex!
View Single Post
Du er dårlig i senga, og jeg synes det er bra at du innrømmer det. 22+6 er flaue tall. Du har mye å lære. Damer blir ikke like fort kåte som oss menn. Noen liker rolig foreplay, å ligge rolig inntil hverandre osv. Andre kan du tilby massasje eller å gå ned, bli litt bedre kjent med musa. Men ikke spør om dette direkte, bare gjør det gradvis. Go with the flow. Målet er å gjøre hun mest mulig komfortabel og våt. Mange liker å tømme & rømme, men jeg synes at det er mye bedre og først tilfredsstille din sex partner. Gjensidig orgasmer er best

Mitt tips til deg når du skal først kjøre misjonærstilling, eller andre stillinger. Ikke bare tenk: dunk dunk dunk, som om du puler et lik. Bruk hofte og rumpemusklene dine. Press den ene rumpeballen etter den andre, gjerne i et rytmisk tempo, salsa lignende moves. Ta på henne, french kiss those tits, lick her neck and ears(only for the freaks).

Det er mye man kan gjøre, og det skader absolutt ingenting å prøve på noe nytt når du først har kommet så langt. Goodluck monsieur.
Sist endret av Rundstykke; 31. august 2017 kl. 04:08.