View Single Post
Hei.
Lurte bare på, går det greit å ta mdma/molly samme dagen som man har tatt amfetamin?
Har tatt ca 0,5g-0,6g amfetamin idag og tenkte å ta et lite drop på 0,1g med molly litt senere.
Har hatt en periode med mye amfetamin den siste måneden, opp mot daglig bruk med en og annen «oppholdsdag» inni mellom siden jeg har blitt syk av det etter noen dager uten mat/søvn osv. Får ikke lenger noe rus eller kick av speed uansett hvor mye jeg tar. Kan få litt noia idet rusen bygger seg opp, men det gir seg fort og jeg blir like slapp/trøtt og «ikke-speeda» igjen.
Men ja, har da tatt en del av det idag uten å få noe annen effekt enn at jeg har klart å være våken hele dagen (til tross for lite/ingen søvn natt til idag). Fikk også litt angst når jeg tok første liner imårres, og en del hjertebank. Men det var bare den første lineren jeg reagerte slik på. Er litt surrete og «koker» litt i hodet. Har også litt speednoia inni mellom nå. (Puls på 103)
Tenkte å ta 0,1 med molly for å få en følelse av rus igjen, da jeg har savnet dette og da det gir en mye mer «rus» følelse enn speed i seg selv.

Vil det være farlig å ta litt molly nå på slutten av en speed-periode hvor jeg kjenner at kroppen begynner å bli litt sliten og mtp at jeg har tatt speed idag? Å hva kan jeg forvente av denne komboen i min situasjon?

(Er jente, 18 år og veier 55kg om det skulle være av betydning)