View Single Post
Har selv en kjæreste som er overbevist om dette. Familien hennes bor på en gård som er 270 år gammel, hvor de før i tiden hadde blant annet et rom hvor de oppbevarte lik før de skulle begraves. Hele familien påstår å ha opplevet diverse fenomener, som at TV'en slår seg på full guffe midt på natta, hører folk snakke usammenhengende og ansikter som popper opp i speil.

Har sovet der en del ganger, og har aldri opplevet noe som helst. Men skal inrømme at det er litt creepy å være der alene, på rommet hennes når det er mørkt og natta. Da føler jeg selv at hjernen min skaper en slags noia tilstand for akkurat det med spøkelser og gjenferd, noe som gjør at jeg blir ekstra oppmerksom på små lyder og andre ting som resluterer i at jeg tror at det er noen i rommet som jeg ikke kan se. Sunn fornuft flyr rett og slett rett ut døra, av en eller annen grunn. For jeg er ikke overbevist om at dette er tilfelle. Er ikke overbevist om at disse tingene eksisterer, før jeg faktisk opplevet og ser det selv. Men da blir det igjen et problem, for da må jeg vite akkurat hva jeg så, noe som kan bli vanskelig å undersøke eller sette fingern på.