View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Ok, mulig jeg har sviktende kjennskap til nmd. Min forståelse var at det i praksis fungerte som et slags beredskapslager.
jeg trodde det var slik at NMD hadde temmelig stort utvalg av "varer på lager", men det var kanskje helt feil eller en veldig forenkling?. De siste årene er det utallige ganger at jeg skal hente ut noe på apotek og får til svar akkurat nå er det manko i hele landet på det produktet.
Vis hele sitatet...
Beredskapslager er ikkje eit argument for statleg depot per se. Du kan fint inngå avtale med privat firma om at dei skal halde lager for så og så lang tid.

Nedbygging av beredskap etter at den kalde krigen tok slutt er at tragisk. Men beredskap kostar pengar. Det er ikkje gratis å ha overflødig sjukehuskapasitet ståande klar. Det er ikkje gratis å vedlikehalde eit halvt års forbruk av medisiner. Og det er ikkje gratis å ha bomberom nok til befolkinga. Når den kalde krigen forsvann, så forsvann den store trusselen. Den er i ferd med å vende tilbake, samt at andre hendingar har illustrert behovet for beredskap.

Mykje av beredskap er generell. Overkapasitet på sjukehusa er eit gode, uansett om behovet oppstår som følgje av krig, terror eller pandemi. Det er ein pris eg meiner vi som samfunn bør vere villige til å betale - men då kan vi ikkje ha stykkprisfinansiering av helseforetaka - vi må akseptere at det koster penger.
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Og kanskje hadde vi da hatt større andel engangshansker, masker av høy kvalitet og alt annet det var litt stress med i starten på covid'n?

Hadde jo ikke hjulpet på vaksinen naturligvis. Men jeg synes just in time prinsippet nesten blir dratt for langt og i bransjer der en helst skulle unngått slikt.
Vis hele sitatet...
Jepp. Kor lenge har forsvaret deler frå MTU i Tyskland om ting går til helvete?