View Single Post
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av pappabetaler Vis innlegg
Dobbeltmoral? Hva snakker du om? Ærlig...

anyways - ja, jeg kaller henne kontrollerende pga. hun forsøker å true TS til å underkaste seg henne med forholdet som innsats, trangsynt pga. hun (i følge TS) mener all bruk av cannabis er misbruk, og kjedelig pga. hun ikke er åpen for nye opplevelser (drugs) bare fordi de er ulovlige.

Det er milliarder av fisk i havet, og noen millioner av dem liker å røyke weed. TS har to valg:
- gjør det klart at han ikke vil slutte å røyke for henne, og sats på at hun bløffer
- kutt ut røykinga for hennes skyld, og se hvor lenge det varer før han går lei av henne

Jeg vet hva jeg hadde valgt, haha! Ville endt opp med å hate både dama og meg selv hvis jeg hadde latt henne styre livet mitt på den måten. Høres kjipt ut... jeg føler med deg
Vis hele sitatet...
Det der er problemet med forumet her... så fort noen ikke liker at du røyker hasj så "skal de kontrollere livet ditt".

Sitat av enanthate Vis innlegg
Kan du ikke snu det rundt? Be henne velge mellom å ta deg som du er eller gjøre det slutt. Det kan kanskje få henne til å se litt annerledes på saken.
Vis hele sitatet...
I et forhold tilpasser man seg da hverandre, eller skal hun tilpasse seg TS og TS ikke gjøre en drit og be henne "pakke" om hun krever at han endrer en liten ting med seg selv?


Forøvrig: Jeg kjenner igjen holdningene, dette er samme som "aldri gi inn til staten, for gir du dem lillefingeren, så tar de hele hånda (utvidede direktiver osv)"... det er akkurat samme type argumentasjon her jo.

TS: Kjæresten din er ikke staten, hvis du gir inn og hun senere krever mer, kan du gå fra henne, du er ikke "stuck" og må gjøre massive livsendringer for å komme unna. Gi inn på denne tingen, blir hun kontrollerende og begynner å bruke ultimatumer som en måte å kontrollere deg til stadighet, da går du fra henne.

Det er ett jævla rusmiddel, skal minimalt til for å droppe det (og begynne igjen om hun viser seg å være bitch).

Hva taper du på å slutte om det går til helvete med forholdet? Noen måneder med røyking? Er det virkelig så viktig å røyke vær måned? Er det verdens ende å droppe det noen måneder og se forholdet an?
Sist endret av droppboks; 2. desember 2013 kl. 13:14.