View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva ble konsekvensen av 8 planter?
Vis hele sitatet...
Ca. 6k i bot som tok dem godt over 1 år å sende ut som straff. Bare 2 av plantene hadde begynnt å få buds, om det hadde noe å si. Litt komisk da jeg trodde jeg sittet og ventet på en slags fengel straff, hører ikke et pip fra dem så lenge så kommer en "liten bot"

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva var det som skjedde da? Banket de bare plutselig på døren din? Kom de i helgen eller i hverdagen og hvilket klokkeslett?
Vis hele sitatet...
Var på dagen etter lunsj om ikke husker feil. Satt og gama og hørte det banket på, men var midt i dota 2 game så reagerte ikke. Banket fortsatt på men gjorde ingenting. Så like etter ser jeg det bøyer en person langt ned utenfor vinduet og kikker inn mens de samtidig banker på døra fortsatt (hadde rullegardiner ganske langt nede). Da skjønner jeg at det er noen andre enn naboen som maser om noe. Åpner døra og ser det er 4+ politi biler utenfor xD men politi som "forstyrrer" hele boligblokket, naboer kommer ut og lurer på hva som skjer osv. Dette er ut på landet ganske isolert ellers. Jeg viser dem gro teltet og de sliter i noen min hvordan ta den fra hverandre men klarer det tilslutt og bærer alt av utstyr/planter ut. De ransøker leighligheten og finner en 1g brunt piece helt på slutten. Alt var helt uforventet for meg, så pulsen var opp i 321 og det var trist at plantene jeg var innom hver dag og stelte ble tatt ut for execution Alle sparepengene (arb ledig) gikk til utstyr/telt/frø/ god jord etc så bli litt trist etterpå.

Men toppen av alt: De tok bilnøklene. Jeg bodde langt ut på landet og var avhengig av bilen. Går express busser men de lokale går 2 ganger dagen. Husker ikke hvor lenge men etter mange tlf om "hallo jeg trenger bilnøkler" så sender dem bilnøkler i posten. Men pakken kom aldri fram. Posten hadde mistet pakken, som også hadde sporing (ifølge politiet). Hadde ikke reserve nøkkel (litt eldre toyota corolla) så endte opp med å skrape bilen pga det surrer der på min kost. (hadde kostet halvparten av bilen verdi å bytte ut alle nøkkelsystem hos verksted). Kan hende politiet kunne av dekt regningen, men der og da synes jeg det var helt uakseptabelt av skattepenger som går til politiet skulle ble brukt til å fikse bilen min? Så tok det tapet selv