View Single Post
Jeg var hos en kollega en kveld for å røkye noen bomber. I all hast hadde jeg parkert firmabilen på en plass der man kun har lov til å stå parkert i en time (har blitt taua fra den plassen før). Så jeg finner ut at jeg må flytte firmabilen til en parkeringsplass. Så jeg kjører noen hundre meter, fjern som faen. Drar opp en glasskål full av småmynter, spasserer til automaten og putter på en kroning etter en kroning. I sidesynet ser jeg to politibetjenter på vei mot meg. Jeg får helt noia, og snur meg av en eller annen grunn kjapt som faen mot de for å se. Neida, ikke sakte for å vekke liten oppmerksomhet. De kommer bare nærmere og nærmere. De stopper opp og spør om jeg har en bra kveld. Jeg svetter som et uvær der jeg står som en narkis og putter på 50 spenn i enkroninger for å parkere over natta. Jeg samler meg og svarer at "Jada, har en fin og avslappet kveld. Jeg skal bare parkere bilen." "Ja, vi ser det. Ha en fin kveld videre". Så går de. Etter det har jeg aldri vært fjern i det offentlige.