View Single Post
kan vel også nevnes at jeg plutselig fant frem en drøss med fyrverkerier "glemt" fra nyttårsaften som ble lekt krig med rundt om i nabolaget, fått fikse ideer om og fikse småfeila på bilen som resulterte i at jeg satt igjen med begge blinklyktene på bakken ( ikke spør hva jeg holdt på med, aner ikke selv.)
Paintball geværet ble jo selvfølgelig funnet og godt brukt inne på stua, ikke minst så fant vi monster-forsterkeren min og det var en jungel av ledninger + karskkopper som var tippet over den så den var død..
En god del dameklær jeg fortsatt ikke aner hvems er, alt av ved fra ved-bua har blitt bært inn men ingenting tent opp, slått ned den ene kompisen min uten spesiell grunn, tv + pc var død, og selvfølgelig er den ene av mine nye sko forsvunnet!
Sist gang de husker jeg hadde den var når vi henta noen damer som såg tilstanden vår og hadde sagt " vi kjører!!" idet de så oss. hehe.
Ja jeg må si jeg har en jævla sugen dømmekraft angående candy.. men jeg funker i hverdagen. og DET er bra bare det!