View Single Post
Haha, dette her er virkelig underholdende lesing syntes jeg ^^

Gikk på folkehøgskole og skulle på klassetur til Spania. Chillet der noen dager etc. Pleier å røyke en del når jeg er hjemme i Norge, og fant ut at jeg ville prøve å finne noe å røyke på. I og med at jeg vet hva jeg skal se etter så endte jeg etterhvert opp med et par G med grønt. Tenkte at jeg måtte komme meg tilbake til hotellet relativt raskt innen "innetid" (Dette var en folkehøgskole som var konservative kristne, og er under norsk misjonsforbund. 0-tolleranse for all rus, you know the deal). Var lysten på å teste ut stashet jeg hadde skaffet (var helt alene, siden ingen av dem andre folka drev med, eller hadde særlig reflekterte meninger når det kom til ganja). Mekket opp en Joint på en ganske god størrelse. Så kom jeg på at jeg ikke hadde tatt med meg lighter... "Nedtur" tenkte jeg. Og endte opp med å spørre en gruppe på 4 godt voksne mannfolk som jeg la merke til. Spurte om en av dem hadde light, og han ene sa "ofcourse", jeg tenkte ikke noe særlig over reaksjonen til spanjolene når det gjalt fyrings og slikt, så jeg tok sjangsen på å fyre Jointen opp med det samme. Da jeg hadde fyrt Jointen, tok han ene opp et Id-Kort som beskrev at de var sivil purk (Shit!) Fikk 100% mentalnoia og tenkte det verste utfallet. At skolen skulle få vite om dette, foreldre, rullebladet etc etc. Da flirte han fyren jeg lånte lighteren av, og spurte om han kunne få "a hit from the smoke". Jeg rakte ut hånda som jeg holdte Jointen med skjelven som en mann uten klær på nordpolen, og han tok et par hits og sa "This is good shit". Så smilte jeg med et snev av nervøsitet og flirte litt forvirret. Fikk jointen tilbake og orket ikke å røyke hele mens jeg gikk videre og var ganske satt ut av hele greia. Kom tilbake til hotellet, og gikk rett å la meg til å sove. Fikk meg en real støkk, men var utrolig glad for at sivilen i Spania hadde et så nøytralt syn på saker og ting.