View Single Post
Hehe.. Får vel smelle inn noen ord jeg og da :,D
Har hatt endel ville opplevelser iløpet av de siste 2 åra som har vært.. Har flere uker av hukommelsen som er bare vekk, og resten var full av STUK og forvirra handlinger.
Hele perioden utspiller seg stortsett sammen med min bestekamerat, på våre ville stukepåfunn. La oss kalle han Per.
Det Var f.eks en periode hvor vi hadde fått fatt på noe alprazolam i pulverform, som vi hadde putta i kapsler og spiste. Noe av disse kapslene hadde opptil 6mg xanor i hver av de, og vi spiste de som godteri å blacka i flere dager, der hvor vi bare gikk rundt og stuka for oss selv overalt i forskjellige byer og plutselig våkna opp. F.eks I en gapahuk midt i en barnehage, med potetgullposer strødd overalt passa ut etter å ha røyka seg ape, etter man hadde hivd i seg kanskje 20mg alprazolam.
Vet jeg inntok på ett tidspunkt sikkert 40mg (noe som ikke er smart for noen) og var borte i et par døgn i værste idiotrus. Røyka selvfølgelig bønne på toppen, noe som gjorde formen helt amøbe.
Var en periode hvor vi røyka vanvittig mye, å jeg hadde 17g god bønne som vi satt å røyka på.
Så kom en dag jeg skulle bli tatovert på ryggen av en kompis. Hjemme hos meg såklart !! Der folk satt å tok seg trekk og tatoverte ved siden av. Noe som viser seg gå litt galt. Idet Per sitter å skal fyre bongen, så hører vi noen komme inn i huset utafor rommet vi sitter i. Plutselig får vi en lommelykt trykka opp i trynet. Det var snuten det, og der var jo Per rimelig med skjegget i postkassa når han satt der med bongen helt smellklar, eneste han ikke rakk var å tenne. Noe som så helt idiotisk ut. Du skulle sett trynet hans, haha.
Ble da tatt på senga med de 17 og noen blå, og rett på glattcella. Kom ikke unna med det!
Ellers var det en gang vi tok litt vel mye i!
Vi hadde rigga oss med 80mg oxycontin hver, noen bønnegrammere, et par pils, god pepper, blå og en 30mg morfin hver.
Vi heiv nedpå alt sammen, å ble idiot i det vi tok makkaen. Husker vi satt å så på drømmehagen i en nærmest hengende morfinfjern makkatilstand, hvor jeg husker jeg klagde over en skyggemann som fulgte meg inntill veggen rundt i leiligheten.. Vi satt faktisk i en kjellerleilighet mesteparten av tia. Litt som de to trøtte typer.
Var mange netter vi satt der, midt på natta og så på fantorangen å nærmest trippa over alt som het barnetv i timesvis!
Hadde også noen episoder der vi fant på å ta f.eks morfin før vi dro på byen! Noe som resulterte i at jeg blandt annet reiv ned alt som var av krakker, stoler og bord på utested idet jeg ble så slapp i kroppen etterhvert som jeg ble full at det ikke var tilregnelig lengre.
Havna generelt med på mye rart. Ble gjort endel tull som biltyveri vi ble tatt for også, noe som bare er alt for ødelagt..
var ikke uvanlig at man spiste benzoer hver dag, å røyka ved siden av. Det ble en vane kan du si!
Er vel utallig mange opplevelser generelt med rus. Men hadde tatt alt for lang tid å skrive!