View Single Post
kjip historie og allikevel flaks på "en måte": hadde et lite parti med ecstasy og det hadde jeg gravd ned i skogen... og det hadde vært mye traffikk hos meg helgen før og helgen før der igjen antar at naboer eller noe ble veldig nysgjerrige eller skjønte lunta.. denne helgen her ble det mye mas og ga til slutt etter for presset og dro til slutt ut og hentet disse 50 siste knipsa jeg hadde.. og allikevel så tok det lang tid mellom samtalene og folk hadde ikke penger og ville krite osv osv... går til slutt med på og krite bort en del og har solgt bort en del har da 28 igjen... så bestemmer jeg og fruen oss for og ha det gøy til slutt og tar nedpå en halv pille vær.. så kommer en kompis for og handle 2 han blir da en liten stund og noen andre ringer om og få krite knips jeg er gnien men allikevel har jeg en rar følelse av at hele kvelden går til helvete så jeg velger og krite vekk 9 knips eller noe.. så sitter jeg og fruen og skrauler og plutselig hører jeg et klikk i døra i gangen akkurat som at den gikk opp av seg selv.. jeg går så for og lukke den og plutselig står det 4 politi i sivilt i døra mi... føler jeg detter helt i sammen og glemmer helt og be om ransakelses ordere og det som er og de bare spaserer rett inn jeg setter meg i sofaen og legger beina over gladpakk posene som knipsa ligger i under bordet sier så at jeg ikke vet hva de prater om... men tenker så på dama og at jeg vil prøve og få hu ut av situasjonen uten at hu blir blandet inn så jeg slenger frem knipsa og innrømmer besitelse og salg... dama får bli mens jeg overnatter i glattcella.. kjip opplevelse... samtidig hadde jeg masse meldinger på tlf siden det er android og jeg sliter med og få sletta meld ettervært som det vokser med meldinger.. måtte til slutt innrømme at jeg hadde hatt mer knips enn di 18... men innrømte jo ikke i nærheten av hvor mye jeg egentlig hadde hatt

på vei til glattcella i ski er jeg så jævelig frustrert.. og de spørr ang knipsa osv. så jeg sier: Ja detta blir vel et festlig julebord for dere detta nå som dere har fått tatt hele 18 knips forresten de er helt råe!
Sist endret av mr-martinss; 28. november 2011 kl. 21:44.