View Single Post
Sitat av Usikkertja
Lurer litt på om det bare er jeg som merker dette..
Vis hele sitatet...
Neppe.

Nå skal ikke jeg kjønnsdiskriminere her, men siden jeg er gutt virker det logisk og velge det motsatte kjønn.
Vis hele sitatet...
Det er logisk, det virker ikke.

Men det jeg skulle frem til var at, jenter / kvinner idag ikke kan stoles på når det gjelder samliv og forhold.
Vis hele sitatet...
Det var å skjære alle over en kam..

I de siste 60-100 årene har det forandret seg stort, før trengte man en familie for og overleve, nå som alle kan ordne seg med utdanning og jobb så er alle likegyldige på det planet, men er menneskene lykkelige?
Vis hele sitatet...
Du stiller filosofiske spørsmål som ingen her kan svare på. Er mennesket lykkelig? Et av menneskethetens store spørsmål, bare slått av tusen andre, deriblant hva er meningen med livet?

For så vidt jeg vet finnes det utrolig få forhold pr dags dato som er ekte kjærlighet, og mye mere rettet mot utroskap.
Vis hele sitatet...
Hvis du har problemer i ditt eget forhold og trenger hjelp på et FREAKforum for å finne ut av det, så tviler jeg på at du vet så mye.

Siden man idag ikke er så hard på akkuratt dette, så vil jeg tro at alle som lever idag kan være utro, så lenge de møter rett person, eller er beruset nåkk..
Vis hele sitatet...
Det er vel allment kjent? Hvis du er sammen med en dame, men møter en enda bedre som du faktisk forelsker deg i, hva ville du gjort? Neeeei..

Og det er ikke noe fylla har skylda. DU HAR SKYLDA. Roter du med en dame i fylla når du er innstilt på et forhold, så er det noe feil med deg, ikke fylla.

Jeg er i et forhold og sliter kraftig med og stole på jenta jeg er sammen med. Jeg vet også at uten tillit fungerer ikke et forhold, og jeg er ekstremt nedfor siden jeg ikke vet helt hva jeg skal gjøre : (
Vis hele sitatet...
Ca. samtlige mennesker i et forhold, med mulig unntak av ekstremt religiøse, har i blant det problemet du sliter med. Det som gjelder når du er i et forhold er å hele tiden bygge tillitt. Mange sier at når du får en kjæreste, så blir det din nye beste venn. For noen kan det stemme, andre kanskje ikke. Poenget er uansett at du må bygge et tillitsforhold med henne akkurat som med en venn. Det vil alltid være en fare for at den tilliten bryter gjennom utroskap, løgn eller faenskap. Men du må alltid være innstilt på at det blir ikke deg, og du vil raskt se på hvilken type person hun er, om hun vil tenke det samme.

Og hverdagen blir tyngre for hver dag, siden frykten for at noe skal hende stiger. Jeg personlig kommer aldri til og være utro og tror på ekte kjærlighet, og jeg lever for jenta mi. Og vil så gjærne tro det samme om hun mot meg. Men som sagt, usikkert
Vis hele sitatet...
OK, du tror på ekte kjærlighet. Det er bra. Hvis du virkelig vil beholde denne jenta, så er alt opp til deg. YOU'RE THE MAN. Vi som intetanende ungdommer kan ikke si hva du skal gjøre i et forhold med en random jente. Vi vet hvordan vi skal takle et forhold, du må lære deg hvordan DU skal takle et forhold.

GL HF, med trykk på det siste.