View Single Post
Er det faktum og noe som du har ett ønske om at potensielle affekterte kan søke beroelse i, kan det være gunstig å lekke "historien" informa på ett forum for å vekke oppmerksomhet og moralistmafiaens gode råd. Er det juridisk relatert og du ønsker gå edda bædda på de etterlatte, er det nok ikke tillatt ut livet. Tror siden nyere lovgivning at det gjelder saker med døden til følge og overgrep begjort siden 1995 (mulig jeg tar feil).
Sånn rent oppriktig er det nok aldri noen tilgivelse du kan oppnå, og den som tilbyr ønsker nok enten økonomiske, sosiale eller andre typer gevinster. I alle saker handler det nok mer om "hva kan jeg gjøre for å tilgi meg selv". Innebærer dette en aksept i plenum kan det faktisk være en lettelse og slippe det ut, har jeg gjort gale ting kan bot og straff føles som en lettelse. Siden ett liv er verdt uendelig tid til ettertanke kan jeg tenke det ville gitt grobunn til masse tanker. (Smågodt i butikken fikk meg inn på næringskjeden involvert og de forskjellige leddene som indirekte blir truffet av den snickersen jeg tok)