Tråd: Groguide
View Single Post
Sitat av p0ffski
Jeg har jo ikke fått sant helt igang enda.. Skal kjøpe 4 eller 5 'Waterfarm', og gro 4-5 store fine planter, istedet for mange små. Hva tror du om de her 'waterfarms'? De må jo kunen gjøre samme nytten som 'Aquafarm' som er 400 kr dyrere?? Spør deg før jeg kjøper Også setter jeg jo de 4-5 (avhengig av plass) waterfarmsa rett inni min nye 'Homebox' (den med 120m begge veier, og to meter høy, 3200 kr). koblet til et fint kullfilter der, med en kraftig vifte , allt fra cropshop i oslo Jeg sliter littt med og få tak i stiklinger, men det ordner seg nok hvert øyeblikk , ellers spirer jeg white widows Tror du dette kan bli bra LoveToGrow?? Glemmer aldri all den hjelpen jeg får her, kommer du på noen triks jeg har oversett, bortsett fra vett i skallen , og passe nøye på konstant, så si fra
Vis hele sitatet...
Jeg tror waterfarms'ene er helt i orden, men skal du først dyrke hydro, gå for bubbler buckets, de kan lages sjøl og er ca. like dyrt, men gir en mye bedre avkastning, er lettere å vedlikeholde plantene og hele prossesen vil ta kortere tid. Skulle du trenge en guide for å lage disse bøttene, eller noe annet bare å spørre. Tror den growbox'en er konge. Tror det kan bli et konge oppsett!