View Single Post
Jeg fikk for en stund siden telefon fra politi, går ikke inn på detaljene, men det hadde ingenting med meg eller noen jeg kjenner å kjøre. Deretter ringte det fra et svindelnummer som begynte med samme nummer som politiets nummer , deretter tulleringte (mest sannsynlig) noen barn på ringeklokken.

Jeg var høy på sopp mens alt dette skjedde, og jeg kjente det som fort kan utvikle seg til paranoia snike seg på. Selfølgelig, du er hyperassosiativ på sopp, og du prøver å finne en sammenheng i disse hendelsene for å finne ut om politiet virkelig er etter deg, det er overlevelsesmekanismen som kicker inn. Og du gjør jo noe ulovlig når du spiser sopp.

Det er langt større sannsynlighet for å bikke over i galskap hvis det stoffet du tar er ulovlig i det landet du bor i. Og det kan være tilfeldigheter som gjør det. For meg skjedde det ikke noe spesielt da jeg bruker stoffet introspektivt, og det var det interessant å se hvordan hjernen reagerte. Jeg fikk innsyn i en mulig måte en slik tilstand kan bikke over i paranoia på grunn av den ytre verden og all dens idioti.

Samfunnet er redd for psykedelika, og selv om du ikke er redd for psykedelika, kan samfunnets redsel fort ødelegge deg hvis du ikke bruker dette introspektiv og lærer hvordan hjernen fungerer på psykedelika.


Derfor er det alltids en god ide å isolere seg når en tar psykedelika, hold samfunn, politi, alle dets dogmatiske sosiale normer unna. Alt dette er under din verdighet hvis du bruker psykedelika rett og kommer i mystiske tilstander.
Sist endret av Hans Høyhet; 1. desember 2019 kl. 15:14.