View Single Post
Ser etter nøyere lesing at linken til bullshit motstrider en del av mine tips. Skal ikke skryte på meg mer peiling enn Norsk solariumservice.

Ang solkrem i ansiktet og på føttene bruker jeg dette for å kunne ta litt lengre sol, da kroppen min ikke blir like fort brent som ansiktet. Dessuten snakker jo folk om at solkrem gir en dypere farge. NSS anbefaler også solariumskremene for dyp- og jevnere farge. Har kun brukt krem et par ganger for mange år siden, og opplevde ikke at de fungerte bra. Dersom noen her inne kan anbefale konkrete kremer, så funker det sikkert.

Bare for all del ikke ta en for lang økt dagen før bryllupet, sånn at du dukker opp som en hummer i smoking!

Har som sagt veldig lys hud. Er opprinnelig ginger, men pigmenter i både hud og hår har fått et permanent løft etter 2 melanotan-behandlinger for 10-12 år siden. Så nei, har ikke fått syden-farge, men uansett en farge som ikke har en sjanse til å snike seg forbi min solariumskepitske samboer.
Sist endret av subscribe; 8. august 2019 kl. 16:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.