View Single Post
Sitat av bashfoo Vis innlegg

Og selv om du ikke snakker om Chromecast, så er det NETTOPP DET TRÅDSTARTER GJØR. Hva sier det om deg når du maser i vei i din egen boble uten å skjønne hvilken tråd du er?
Vis hele sitatet...
De brukte å ha kontrollører som sjekket hos folk ja.. hva med alle som nektet dem adgang til sitt hjem som fortsatt måtte betale lisens? Hva med alle som faket og sa de ikke hadde tv som fortsatt måtte betale lisens?
De har flere måter å sjekke at utstyr blir brukt på, det er det som er ulempen med elektronisk utstyr det kjære deg.

Chromecast må vel brukes med noe eller??
Du kjøper ikke en chromecast for å så plugge den inn og sitte å se på den vetdu, du trenger en fin ting som kalles skjerm.
Det er selve skjermen lisensen gjelder for.
Hva sier det om deg som påstår at folk mener at det må betales lisens for chromecast når det aldri har blitt nevnt noe som helst sted?

Jeg er fullstendig klar over hvilken tråd jeg er i, jeg er også fullstendig klar over at man må betale NRK lisens for alt av tv skjermer man eier så lenge det ikke er plombert da dette er noe NRK har sagt i alle år.
Du kan jo egentlig bare ta en titt på svaret NRK sendte meg så ser du jo faktisk det.
Sist endret av Flaffersen; 26. juli 2019 kl. 14:36.