View Single Post
Trådstarter
5
Sitat av random67489 Vis innlegg
vet ikke hva up er, men rådet til stpepper virker å være et godt råd. Om saken ikke er behandlet ennå, kontrakt straks din behandler evt. fastlege om de skrive en faglig vurdering på dette med ferie og hvorfor det kan være en god ting for deg, i din situasjon, med ditt sykdomsbilde.

Det er nok langt tøffere å avslå en søknad som også har en faglig vurdering som tilsier at ferie kan hjelpe pasienten å nå sine mål. Ville ikke ventet på postgangen for å si det slik. Ville tatt tak i dette umiddelbart og å sagt ifra at du henter brevet personlig på kontoret til lege/behandler og ville så levert det på NAV evt. med digital kopi til din kontaktperson på NAV om du feks har mailet med denne tidligere.

Fra NAV:
Vis hele sitatet...
Takk for svar!

Utvidet Oppfølging er en tiltak som følger og hjelpe meg å få jobb siden jeg er frisk nå. Så legeerklaringer er ikke aktuele. Jeg har en saksbehandler hos NAV som jobber med sakken men det er jeg som sender jobbsøknader osv. Vi har ingen avtalte aktiviteter eller lignende i juli heller, så jeg forstår ikke hvordan de ble sagt at jeg får avslag bare fordi rammene er strengere. Ingenting kjer men jeg må fremdelles sitte hjemme mens alle er på felles ferie uansett? Det blir ikke noe jobbintervju midt i juli måned heller. Merkelige greier...