View Single Post
Det er massevis av videoer om mobilbruk og sosiale medier som florerer på Facebook (ironisk nok) og på Youtube. I mine øyne er det både positive og negative sider med all bruken av mobiltelefoner. Jeg er enig med videoen som ble linket i første post om at dette begynner å bli et sosialt problem. Selv er jeg veldig sosial og bruker mye av tiden min på å sosialisere med medstudenter og liknende, og jeg må jo si jeg syns det er mye telefoner og annet dilldall som brukes unødig i situasjoner. Jeg synder selv også.

Trådstarter nevner at dette er et problem som kommer til å ramme barna, eller kanskje allerede har gjort det. Dette syns jeg er det største problemet med mobiltelefoner og sosiale medier. Barna skal jo leke! Hvordan man skal ta fatt i dette problemet når det kommer til barn er ikke så enkelt, men jeg har lenge tenkt mye på denne problemstillingen og jeg tror restriksjoner i forhold til mobilbruk og sosiale medier er tingen.

Alt var bedre før har blitt nevnt her. Jeg er sjeldent enig i det utsagnet, men i denne sammenhengen syns jeg det er riktig å si. Det er jo jævlig trist å se folk avhengige av en liten dings som konstant er i lomma, er det ikke?
Sist endret av bendiks; 13. mai 2014 kl. 13:47.