View Single Post
Sitat av Apeloff Vis innlegg
Jeg håper heller jeg ikke knuller morra di.

Neimen seriøst, jeg var kanskje ett snev frekk, men jeg var relevant og on topic.

Og jo ja, fint scenario du maler, men du beskriver den typiske bråkebøtta osvosv. Det er ikke bare 1-2 elever, det er mange forskjellige skjønne individer alle sammen. Og jo ja, de bærer store likhetstrekk.

Men om du virkelig ikke kan se for deg at en elev, kan skjelle ut en lærer med noen mindre elegante fraser, og så komme tilbake til skolen, dagen etter, og videre møte opp fint resten av året. Da tar du feil.

Noen ganger tar til og med både læreren og ELEVEN ett steg i samme retning i håp om å fikse det (tror du til og med skrev det tidligere)
Det eneste jeg reagerer på. Er at du ser en direkte link mellom stygge banneord rettet mot en person, og å gi en elev STRYK i fag som følge av skjellsordene.

Du nevnte det ikke som en konsekvens som kan følge i løpet av ett helt år, men bare blankt ut, "stryk i faget"
Vis hele sitatet...
Å spøke om min mor, lar du pent være. Det er jævlig ufint. Dessuten er min mor en jævla milf.

Altså, det er ikke første gang jeg hører "åh, jg kalte henne bare en hore lizom. åsså klikker hun i vinkel". Og så viser det seg at det er ganske mye mer enn det som ligger til grunne. Spesielt når en lærer velger å politianmelde eleven.

Selvsagt er det ikke mulig å stryke i et fag dersom man har en liten krangel med læreren. Det jeg snakker om er forholdet mellom lærer/elev som går i dass og medfører derfor ofte skulk for "svake" elever.
Jeg regnet med at folk kunne se sammenhengen uten at jeg måtte forklare. Det kunne tydeligvis ikke du. Så jeg kan rette på det:

"Straff" kan være nedsatt i orden og oppførsel, utvisning i x antall dager, stryk på det faget læreren har deg i (siden du kanskje velger å ikke møte opp i timene hennes fordi det er en sabla dårlig stemning mellom dere, og du føler deg "hatet" av henne).
Vis hele sitatet...
Sist endret av Lily Bowen; 9. mai 2012 kl. 23:10.