Tråd: Fyre med ved
View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av _abc_ Vis innlegg
tja hva skal jeg si til det? Dritten forsvinner jo ikke selv i vind. Blir litt som og kaste søppel i havet tenker jeg.
Vis hele sitatet...
Jo, den gjer jo det - i det omfanget vi snakker om her. Svevestøv vert fanga av regn, og svevestøvet frå vedfyring er ikkje veldig farleg; det inneheld ikkje store mengder tungmetall e.l. Problemet med svevestøv og NOx frå vedfyring er at folk puster det inn.

Niktrogenoksider har relativt kort levetid i atmosfæren.

Det er andre kjelder til svevestøv eg er meir bekymra for, t.d. frå asfalt og dekk. Om vedovnen bekymrer deg, så skaff deg ein reintbrennande omn.

Og for å fortsettje analogien: plast i havet er eit problem. Organisk materiale i havet derimot - det kan vere eit lokalt problem, på grunn av gjødseleffekten. Det er derimot ikkje eit globalt problem. Om du kaster epleskrotten på sjøen er den nedbroten på eit par dager.
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Det plager kanskje ikke naboen da, brenning av ved er ikke bra om en kan varme opp med feks strøm. Alle bidrag hjelper. Brenn ved om du er nødt, er du ikke nødt bruk elektrisk oppvarming.
Vis hele sitatet...
Ueinig. Elektrisitet er høgverdig energi. Vi kan bruke den til andre ting, som transport, elektrolyse av metaller også viare. Ved derimot... det er relativt tett opp til karbonnøytralt her på berget, og å brenne det for å gi varme er relativt gunstig.
Sist endret av vidarlo; 9. april 2022 kl. 16:57.