View Single Post
Ble i forbindelse med nyetablering av bedrift oppringt av en fyr fra isbre media som ville selge meg tjenester i google. Jeg er ganske overrasket over meg selv på at jeg kunne falle for dette greiene her, men gjort er gjort.

Jeg har alltid tenkt at google tjenester hva anngår markedsføring er noe som koster penger, og har sikkert trodd jeg har fått et godt tilbud.
Fant derimot nylig ut at google min bedrift er en gratis tjeneste som alle kan registrere seg på. Dette har altså denne karen solgt til meg for noen tusenlapper.

Jeg har ikke motatt noe bestillingsbekreftelse, alt foregikk på telefon. Jeg ble "invitert" av denne personen på mail, noe jeg var dum nok til å klikke på.


Til syvende og sist så mottar jeg da en faktura hvor beskrivelse på kjøpte tjenester er: 01 Google Local. Ja, jeg vet at jeg er idiot som faller for dette, men hva kan jeg egentlig gjøre i denne situasjonen? Må jeg betale? Jeg har jo egentlig ikke kjøpt noe. Hvilke instanser kontakter jeg i så tilfelle for å frafalle dette betalingskravet mot meg?