View Single Post
Froskhæren i anmarsj
FroskmannRandy's Avatar
57
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det blir to lapper i morgen. Tanken slo meg at jeg kanskje kunne innta bittelitt LSD i forkant, og nyte hele dagen på badeland …

Men når man tenker på drukningsulykkene som ofte skjer i alkoholpåvirket tilstand, så tenker jeg for meg at det kanskje ikke er lurt.

Samtidig fungerer LSD og alkohol på helt forskjellige måter, så jeg etterlyser råd / erfaringer i forhold til å innta LSD i forkant av badelandet. Peaken vil skje inne på badelandet i vann.

Det kan bli en fantastisk opplevelse, men jeg ønsker ikke å utsette meg for en altfor stor risiko med tanke på drukningsulykker. Det er selvfølgelig en risiko for at jeg blir tatt for å være ruset av eventuelle badevakter, men det er ikke det jeg ønsker å diskutere.

Jeg har mye erfaring med LSD, absolutt ingen nybegynner.

Samtidig sitter det inne i meg at hvis jeg har drukket, så skal jeg ikke svømme.

Dette blir derfor et lite tvilstilfelle for meg. Tanker? Råd?
Vis hele sitatet...
Hvis du kan svømme godt, skal det ikke bli farlig eller, spesielt siden som nevnt over, det vil være badevakter i området.

Litt utenfor emnet, men en gang på ferie var jeg og vennene mine i en campingplass dypt i naturen, omgitt av skogen, trær, og en kjempevakker innsjø ved siden av teltet vårt. Jeg anbefaler ikke at du gjør hva jeg gjorde, men når jeg var høy på marihuana og full (sannsynligvis 5 eller 6 shots av vodka men jeg husker ikke), jeg svømte ut i innsjøen, mest sannsynlig 150meter ut, uten venner å hjelpe meg hvis jeg hadde druknet, og åpenbart uten badevakter.

Jeg husker jeg følte meg en stor adrenalinkick, og jeg svømte tilbake. Jeg følte meg så sterk, og så modig, å svøme nesten 150m ut fra kysten, mens jeg var ikke altfor full for å forstå hvor farlig det var.

Da jeg endelig nådde kysten, jeg sto opp, heia, og spydde, og gikk tilbake til campingplassen min.

Jeg vil understreke at hva jeg gjorde er farlig og jeg kunne lett ha dødd, men jeg var mer bekymret om minnet enn om faren.