View Single Post
Ja ja du får tru det du vil du. Spesielt at du nok en gang går til personangrep. Hadde jeg hatt ledig tid og for mye cash så skulle jeg gått til et av disse foretakene som driver proft med sminking og spissing og søkt om løyve og tillatelse til en stiftelse for å ha brenneri bare for å bevise at det er mulig.

Det er jo innlysende at søknad må være innenfor rammene for hva som er lov. Og når ts har fått svar på at det han skisserer ikke er lov så må han sminke årsaken - ellers får han jo bare avslag. Hvordan konsumet skal foregår i praksis etter brenning vil de nok finne en løsning på. De får nok ikke en tatt med seg et fat med sprit hjem hver, men de kan sikkert ha brenneri-aften med innlagt smaking.

Det er ikke slik at du alltid har rett vidarlo, og du får ikke mer rett av å starte med personangrep. Det er heller ikke smisking jeg snakker om. Det er å bruke språket til søkers fordel. Sørge for at søknaden er innenfor rammene som kan godtas av løyve-giver også sørge for at den menneskelige faktoren tipper vektskålen i riktig retning. Dette er nærmest en industri, det er et felt som omsetter for flere hundre millioner per anno, at du tror at din tolkning er så perfekt at ikke andre kan tolke det annerledes får stå for din regning. Men du motsier altså en vekst-bransje, og det er mange svært smarte folk som lever godt av å selge konsulenttjenester på dette feltet.
Sist endret av random67489; 13. desember 2018 kl. 19:59.